[O1] Czy jest jakiś patent na wymianę termostatu w 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiek84Kce
    Classic
    • 2008
    • 15

    [O1] Czy jest jakiś patent na wymianę termostatu w 1.8T

    Wystarczy rzut oka na pokretło od namuchu i już wiesz z jaką szybkością pracuje dmuchwa wystarczy rzut oka na diody w przyciskach i już wiesz jakie nastawy aktualnie realizuje climatronic. Nie bardzo więc rozumiem z czym masz problem??[/quote]
    szczególnie w słoneczny dzień dodatkowo jeszcze jak słońce świeci na panel, to przyznam że mam problem z zobaczeniem co się świeci nawet jak mam łączone światła dzienne(bo wtedy te diody świecą jaśniej). Fotel mam ustawiony poprawnie, własciwie już przerabiałem wszytkie możliwści ustawienia fotela. Natomiast potencjalne zużycie deski rozdzielczej w cruzie po jakimś okresie eksploatacji niekoniecznie musi odbiegac id tego co będzie w skodzie. Jak sprzedawałem nubirę miała przebieg 270kkm i jakoś szczególnie nie odbiegała od innych aut tego segmentu z tamtego okresu, owszem można się doszukiwać różnic na plus skody ale nie zapominajmy ze i róznica w cenie auta jest dość spora na minus skody. Na pocieszenie dla octavi powiem ze wnętrze nowej avenssis nie powala na kolana, tak mniej więcej na aut o klasę mniejszych.
    Moja czeszka elegantka
  • informatkot
    Classic
    • 2007
    • 38

    #2
    [O1] Czy jest jakiś patent na wymianę termostatu w 1.8T

    Witam czy ktoś z szanownych forumowiczów ma jakiś sposób na szybką i prostą wymianę termostatu w O1 z silnikiem 1.8T bez konieczności rozbierania połowy samochodu - sam termostat do odkręcenia dwie śrubki ale dostęp fatalny .
    Pozdrawiam liczę na pomoc.
    Najlepsze Skodzidsu

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Nie pól samochodu...Zrób tak, żeby nic nie uszkodzić i będzie gitara.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • jacog
        Rider
        • 2008
        • 420
        • Felicia I (6U1)

        #4
        Instrukcja fabryczna napraw AGU/AUM pewnie patentów na wymiane termostatu nie zawiera ale może sie w przyszłości przyda (czego nie zycze):

        Komentarz

        • PeterAndMonique
          Classic
          • 2009
          • 8

          #5
          Termostłt można wymienic w prosty sposób. Wymieniałem go u siebie od góry. Trzeba jedynie odkręci plastykową osłonę z kolektora ssącego i odkręci wspornik rurek pod tą osłoną. Wspornik z rurkami odsunąłem maksymalnie w kierunku chłodnicy i przymocowałem drutem żeby nie przeszkadzał. wtedy jest dostęp do termostatu. Spuściłem płyn i zdjąłem rurę z obudowy termostatu. Żeby sobie ułatwic dostęp odkręciłem uchwyt od kabla na alternatorze i odsunąłem ten kabel w bok. Potem nasadka nr 10 + przedłużka około 10cm i grzechotka. kupiłem sobie tez 2l płynu bo jak wyjmiesz termostat to trochę wycieknie z bloku silnika. mi wyciekło 1,5l Najlepiej robi to w takiej kolejności jak napisałem.

          Komentarz

          • Robercik
            Drive
            • 2008
            • 91
            • Octavia II (1Z3)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Ja jak wymieniałem termostat to odkrecałem przepustnicę i alternator i wtedy dojście masz najlepsze
            Ps. Jak wymieniasz to tylko orginał, ja kupiłem podróbe i wynieniałem dwa razy
            Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
            Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
            Była O2 BXE
            Była O1 1.8T + automat

            Komentarz

            Pracuję...